czwartek, 29 października 2015

Tajemny ogień- D.J. Daugherty, Carina Rozenfeld

Na Targach książki w Krakowie w sobotę, na stoisku "Moondrive" można było zauważyć najnowszą książkę C.J. Daugherty.
Niestety nie wszyscy mieli tyle szczęścia,by ją zakupić.
Ja osobiście ledwo co jej dotknęłam i już żadnej nie było. Jeszcze ciepła książka była rozchwytywana w mgnieniu oka przez wiele nastolatek i nastolatków.
Ale do rzeczy...
Książka opowiada o młodym mężczyźnie, który ma na imię Sacha.Jego rodzina obarczona jest klątwą, która ma zakończyć się na trzynastym pokoleniu. Sacha jako trzynasty musi umrzeć w swoje 18 urodziny. Nie widząc swojej przyszłości opuszcza szkołę, przyjaciół,  wdaje się w hazard i zadaje z niebezpiecznymi ludźmi. Jednak na jego drodze staje pewna dziewczyna Taylor Montclair, która ma być jego internetową korepetytorką języka angielskiego. Sacha z niechęcią zaczyna prowadzić z nią dialogi, jednak dziewczyna zaczyna go intrygować... Kim jest Taylor? Jaką moc w sobie kryje ?
Książka jest po prostu świetna! Nie jestem szczególną fanką Wybranych, ale dałam tej książce szansę. Nie zawiodłam się! Okazało się, że Tajemny ogień jest dużo bardziej udany niż Wybrani. Oczywiście to moja opinia, każdy ma swoje gusta.
Serdecznie polecam! 

"Taylor przeszło przez myśl,że w widoku twardego człowieka o krwawiącym sercu jest coś przygnębiającego. "


2 komentarze:

Pozostaw po sobie ślad! :)