wtorek, 8 grudnia 2015

Liebster Blog Award

Cześć!
Zostałam otagowana przez Koło Anonimowych Książkoholiczek do tagu Liebster Blog Award, za co bardzo dziękuję <3


1. Jesteś pesymistą, optymistą czy realistą?
Dużo zależy od sytuacji, ale raczej optymistką ! :D

2. Od czego jesteś uzależniony (nie liczą się książki!)?
Aż wstyd się przyznać, ale od słodyczy haha :D

3. Bez czego nie możesz zasnąć?
Chyba nie mam takiej rzeczy. Zasnę wszędzie niezależnie od sytuacji.

4. Jesteś rannym ptaszkiem czy nocnym markiem?
Ciężko stwierdzić, bo jeżeli mam wstawać do szkoły, to mi się nie chce, więc raczej nocnym markiem.

5. Zdarzyło ci się coś poświęcić na bloga?
Chyba taak :D

6. Czy masz jakieś inne pasję prócz książek i blogowania?
Swego czasu jeździłam konno, jednak przez brak czasu przestałam :/

7. Ulubiona potrawa?
A oto ciekawostka o mnie ... Nie jem mięsa :D
Moja ulubiona potrawa to barszcz z uszkami oraz krokiety nadziewane pieczarkami <3

8. Gdzie czujesz się najlepiej?
Najlepiej czuję się w domu i na łonie natury. Okropnie nie lubię zgiełku i wielkich miast.

9. Co poprawia ci humor?
Przyjaciółka, rodzina, dobra książka, oraz to, że komuś chce się czytać moje wypociny na blogu :D

10. Jakie miejsce chciałabyś zwiedzić?
Chciałabym pojechać do Walii, Londynu i Japonii *-*

11. Jesteś kawoszem czy miłośnikiem herbaty?
Herbatka! <3

12. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?


13. Co najbardziej lubisz w świętach?
To, że cała rodzina zapomina o pracy, szkole i cieszymy się sobą wzajemnie <3
To taki czas dawania siebie :)

14. Co cenisz w ludziach?
Na pewno szczerość, lojalność i poczucie humoru :)

15. Jaka jest najgorsza książka, z którą miałaś styczność?
Ojjj, była to z pewnością cała seria "Cienie" - Amy Meredith 


Moje pytania:
1. Jaki jest twój ulubiony napój?
2. Jaka jest twoja cecha charakterystyczna?
3. Jaka jest twoja największa wada?
4. Czy lubisz zostawiać niedokończone książki?
5.Filmy czy seriale (na podstawie książek)?
6. Jakie są twoje ulubione święta?
7. Czy masz już prezenty dla bliskich ? 
8.Jak reagują znajomi na to, że lubisz czytać?
9. Jaka jest twoja największa pasja?
10. Kim chcesz zostać w przyszłości?
11. Jakie jest twoje największe marzenie?
12. Kim chciałeś zostać jak byłeś mały? 
13.Jaki kraj chciałbyś odwiedzić?
14. Którą porę roku lubisz najbardziej?
15. Wakacje: morze czy góry? 

Nominuję:
oraz

Buziaki! 
SilverMoon




18 komentarzy:

  1. Również chciałabym odwiedzić Londyn, szczególnie w okresie świątecznym. Z tego co widziałam to cudownie wygląda o tej porze z wszystkimi ozdóbkami.
    http://bookstvd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak! Ja również słyszałam, że wygląda to bajecznie! *-*
      Buziaki! :*

      Usuń
  2. Dziękujemy za odpowiedź! Ściskam <3
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za nominację kochana <3 Ja też chciałabym odwiedzić Londyn i planuje to zrobić w nowym roku :)
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs, Julka z bloga karmeloweczytadla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę! <3
      O kurcze, też miałam zamiar lecieć na przyszły rok, ale ciężko teraz nie spaść tym samolotem haha :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Jak się ma spaść to i tak się spadnie ;p a samolotem chyba nawet bezpieczniej teraz niż autobusem, jeszcze by mi uchodźcy wskoczyli i co :P

      Usuń
    3. w ogóle to przez Ciebie uzależniłam się od tej piosenki :D

      Usuń
    4. Hahahaha, racja XD
      Świetna jest *-*

      Usuń
  4. Fajne odpowiedzi. :D Chciałabyś odwiedzić Japonię, tak skrycie Ci napiszę, że ja też uwielbiam ten kraj kwitnącej wiśni. :P
    Buziaki :*
    http://in-the-book-word.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Taak, tam musi być na prawdę pięknie <3 Szczególnie na wiosnę :3
      Buziaczki! :*

      Usuń
  5. Dziękujemy, że odpowiedziałaś. Bardzo nam było miło ;) Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również miło, że mnie otagowałyście.
      Pozdrawiam! Miłego wieczoru! :*

      Usuń
  6. Ja również jestem uzależniona od słodyczy, także nie jesteś sama :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! To dobrze mieć jakiegoś sojusznika ! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Herbata rządzi! :)
    Hhahahah też jestem uzależniona od słodyczy :3 bez nich nie da się żyć xd
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad! :)