czwartek, 31 marca 2016

Czytelnicze podsumowanie miesiąca- marzec #3

Cześć i czołem mordeczki!

Wiadomo, miesiąc się kończy, więc musi być podsumowanie, bo jakżeby inaczej? :D



W marcu opublikowałam 13 postów:

  • 5 recenzji, jednak książek przeczytałam 6 (recenzja Angelfall już pod koniec tygodnia):
Życie i śmierć- Stephenie Meyer
  • 8 postów okołoksiążkowych:
Space BOOK TAG
Girl BOOK TAG
10 cytatów, które są dla mnie mottem #5
5 dialogów, które rozbawiły mnie do łez #1
Kwiatowy BOOK TAG by Storm Wind
Wielkanocny BOOK TAG
Unpopular Opinions BOOK TAG
Co niesie ze sobą kwiecień?- zapowiedzi #3

Podsumowując: Jestem nawet zadowolona z wyniku, szczególnie z tych 6 książek, które przeczytałam. Jeżeli chodzi o ilość postów, to mogło być lepiej, ale nie jest źle :D
No i jest jeszcze jedna rzecz, mianowicie: właśnie wybiło 150 obserwatorów! Jesteście niesamowici! <3 Wiem, że konkurs miał być dopiero w urodziny, ale zrobię go chyba wcześniej i połączę, będzie takie 2 w 1. <3

A Wam ile udało się przeczytać w tym miesiącu?
Koniecznie piszcie i zostawiajcie linki do swoich podsumowań :)


Trzymajcie się cieplutko,
SilverMoon :*

42 komentarze:

  1. Całkiem niezłe podsumowanie! Sama nie liczyłam ile przeczytałam książek, ale myślę, że pewnie dziesięć lub trochę więcej ;) Gratuluję 150 obserwatorów! Oby kolejne miesiące były coraz lepsze.
    Pozdrawiam,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Również gratuluję, 10 książek to genialny wynik! ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Grtuluje 150 obserwatorów :D Muszę policzyć swoje posty, ale i bez liczenia wiem że Twoich jest więcej :P Pozdrawiam Pośredniczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry wynik! Ja w tym miesiącu przeczytałam ileś ponad 10 książek, ale nie liczyłam dokładnie.
    Życzę Ci równie zaczytanego kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej kochana! :D
    No prawie tyle co ja przeczytałam, mi udało się 7 książek.
    Widzę w tym miesiącu stawiałaś na Cassandrę Clare, ona pisze grube książki. Też przeczytałam 2 jej książki. :D
    No jak tu nie być zadowolonym z wyniku. Kochana gratuluję ci tylu obserwatorów! :* Obyś miała jeszcze więcej. ^-^
    Zaczytanego kwietnia.
    Books World

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No hej <3
      Super! Gratuluję :D
      Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  5. Świetny wynik! Gratuluję. Mi w marcu udało się przeczytać 9 książkę, z czego jestem szalenie zadowolona, bo z czasem było kiepsko. Życzę Ci zaczytanego kwietnia!
    Pozdrawiam serdecznie :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku! U mnie marzec wypadł tragicznie, tylko 3 książki przeczytałam. :/
    Mam nadzieję, że kwiecień wypadnie lepiej.
    Zaczytanego miesiąca! Czekam na konkursik! *-*
    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      E tam, nie liczy się liczba, tylko jakość <3
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Gratuluję przeczytanych książek i tylu obserwatorów. ;) Moje podsumowanie się robi. ;p
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku :* Też muszę zabrać się za Dary Anioła, czytałam tylko pierwszy tom i to dość dawno, więc mało już pamiętam
    Pozdrawiam,
    SzumiąBooki

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę, Twoje statystyki naprawdę robią wrażenie.
    Sama ilość postów okołoksiążkowych jest piorunująca!
    Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W marcu również przeczytałem 6 powieści (co uważam za całkiem przyzwoity wynik) :) Gratuluję 150 obserwatorów! U mnie niedawno wybiła setka, z czego bardzo się cieszę :D Życzę zaczytanego kwietnia!
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Pamiętam jak u mnie wybiła setka *o*
      Dzięki i wzajemnie ;)

      Usuń
  11. Wow, super wynik! U mnie miało być 15, a jest 16 bo jeszcze dziś jedną przeczytałam. ;)Piękne wyniki, gratuluję również liczby obserwatorów! Oby Twoje grono nadal się tak pięknie rozrastało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Twój wynik jest powalający! Też bym chciała na miesiąc tyle czytać :D

      Usuń
  12. Gratuluję 150 obserwatorów. Ja też na ten miesiąc nie narzekam :) Pozdrawiam i życzę równie dobrzego, albo jeszcze lepszego kwietnia!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja widzę u kogoś Dary anioła w stosie przeczytanych to wiem, ze ta osoba miała udany miesiąc czytelniczy :D Świetny wynik i gratulacje tylu obserwatorów :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję udanego miesiąca! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobry wynik, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow super wynik :D
    Zaczytanego kwietnia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobry wynik, gratuluję! Mój marzec niestety był kiepski :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Życzę, żeby kwiecień był lepszy <3

      Usuń
  18. Cosik dużo tych zapychaczy blogowych stosujesz. ;)
    Też przeczytałam sześć książek. Powodzenia w rozpoczętym już kwietniu. :)
    Bluszczowe Recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę utrzymać ciągłość postów, a poza tym mam dużo nominacji, które chcę zrobić jak najszybciej :)
      Dziękuję <3

      Usuń
  19. Gratuluję wyniku! U mnie marzec nie wypadł niestety najlepiej, ale mam nadzieję, zreflektować się w kwietniu :)
    Nominowałam Cię do LBA. Z chęcią przeczytam Twoje odpowiedzi :)
    http://booksbyshadow.blogspot.com/2016/04/liebster-blog-award-4-i-5.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Miasto kości jeszcze przede mną, a widzę, że ty już 3 tomy :D
    Gratuluję wyniku! U mnie 10 książek :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wyników i ilości obserwatorów. :) Powodzenia w kwietniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 6 książek to świetny wynik! ^_^ Muszę przeczytać Miasto kości ;D

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad! :)