środa, 2 marca 2016

Space BOOK TAG

Cześć i czołem! <3
Dziś przychodzę do Was ze świetnym tagiem, który bardzo mi się spodobał!
Nominowała mnie do niego Klaudia z bloga O czym szumią booki za co bardzo dziękuję i zapraszam na jej bloga :)






1. SŁOŃCE- książka z gorącym bohaterem/bohaterką


Zdecydowanie Katniss Everdeen. Przecież to dziewczyna igrająca z ogniem! :D












2. MERKURY- czyli mała, ale dobra książka


Tutaj odpowiem tak samo jak Klaudia :D
Mały Książę, taka cieniutka książka, ale wielka historią <3












3. WENUS- książka z dobrą główną bohaterką


Myślę, że tutaj doskonale pasowałaby Diletta z książki Dzień, w którym umarłam. Jest świetną bohaterką i nie pozwala sobą pomiatać ;D 










4. ZIEMIA- dość duża, ale przyjemna książka


Intruz- mimo tego, że jest niezłą cegłą, czyta się go z zawrotną prędkością.












5. MARS- książka bliska twojemu sercu


Bardzo ciężkie pytanie, nie wiem, czy jestem w stanie wybrać jedną, ponieważ na moim koncie jest ich sporo :D
Ale jeżeli musiałabym wybrać, będzie to książka, która zapoczątkowała moją miłość do czytania. 
Zmierzch <3








6. JOWISZ- czyli największa cegła w twojej biblioteczce



Najcięższa, najgrubsza- Harry Potter i Zakon Feniksa :3











7. SATURN- czyli książka nie z tej Ziemi


Oj taka przewidywalna SilverMoon.. no ja wiem, ale wybaczcie! :D
Obsydian! Idealna książka, która idealnie pasuje do Saturna!
Kosmici, planety.. Idealnie! :D








8. URAN- niezła książka z niebieską okładką


Ohohoho, znów jestem przewidywalna.. czas coś z tym zrobić!
Dotyk Julii! :3











9. NEPTUN- najdłuższa seria z całej kolekcji


Hmm, najdłuższa seria na mojej półce to Harry Potter :)












Do zrobienia tego tagu nominuję:
Strom Wind z bloga Books N' Roses
Justyśkę z bloga Z miłości do książek
Pośredniczkę z bloga Moje drugie życie... moje książki
Mitchelię Vitamo z bloga W książkowym świecie Mitchelii
Kasię Jankowicz z bloga W dobie czytania
Judytę Z z bloga House of Readers
oraz każdego, kto ma ochotę zrobić ten tag! :)

Buziaki,
SilverMoon :*

51 komentarzy:

  1. Ooo bardzo dziękuję za nominację :D Pierwszy raz spotkałam się z tym TAGiem :)
    "Intruza" faktycznie czyta się niesamowicie szybko - świetna książka :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. :) super Tag. Oj Obsydian mój kochany się pokazał. Też jestem za tym, jak najbardziej pasuje do tej kategorii. :D Z wszystkimi twoimi doborami książek do kategorii się zgadzam :D Dotyk Julii, Mały książę, HP, Intruz. Cudowne ksiażki
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Obsydian <3
      Zgadzam się *o*
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Katniss to rzeczywiście ognista bohaterka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze tego tagu nigdzie nie widziałam, ale jest świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, dopiero go poznałam, kiedy zostałam nominowana :D

      Usuń
  5. Świetnie dopasowane książki, i bardzo ładny post od strony wizualnej :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo ciekawy tag. Podoba mi się ta koncepcja porównywania książek do Układu Słonecznego. :)
    Pozdrawiam,
    http://dikawian2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Mi również! To jeden z moich ulubionych tagów :D
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Bardzo dziękuję za nominację :*
    Jutro zrobię ten TAG ^^
    Ale trochę zaspojleruję, co do niego, bo nie mogę się powstrzymać ;)
    Gorącym bohaterem jest z pewnością Cole Stewart, który w końcu kontrolował ogień! Oj, gorący też pod innym względem był ;)
    I całkowicie zgadzam się, co do "Obsydianu"!

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! Cole był najlepszy <3
      Obsydian- genialna książka <3
      Buziaki :*

      Usuń
  8. Genialny TAG *.*
    Pozdrawiam :)
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. "Intruz" to książka, którą jednego dnia wypożyczyłam w gimnazjum w bibliotece a drugiego oddałam. I ten szok na twarzy bibliotekarki hehe. ;)
    Buziaki. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaahh! Dałabym wszystko, żeby to zobaczyć! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  10. Dzięki wielkie za nominację :*
    Katniss rzeczywiście idealnie pasuje do swojej kategorii, a co do HP to muszę przyznać, że nie mam ani jednej książki z serii na półce, chociaż czytałam 5 części, ale pożyczanych :) Pozdrawiam cieplutko
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero niedawno kupiłam, ale to tylko i wyłącznie z mojej zachcianki, tak to pewnie też bym wypożyczyła :D
      Buziaki :*

      Usuń
  11. Ciekawy TAG, podoba mi się. I hahahha, czemu wszyscy odpowiadają tak samo na 2. i 9.?
    Pozdrawiam i zparaszam serdecznie
    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam Dotyk Julii i Małego księcia. Książka z serii Lux przede mną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie również największa seria to Harry Potter :)
    świetny tag i zapraszam do mnie.
    http://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak samo ustawiłabym w swojej liście pod kątem tego tagu [Zmierzch], [Intruza] oraz [Igrzyska Śmierci]. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo tak, Katniss jest z całą pewnością ognistą bohaterką, podobnie jak Finnick! <3
    Świetny tag i super wykonanie! *-*
    Dziękuję za nominację! Zrobię go już niedługo!
    Buziaki! :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Deamon bohater nie z tej planety... <3 Super tag, chętnie kiedyś wykonam :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, Deamon .. <3
      Super! Z przyjemnością zobaczę go w Twoim wykonaniu <3
      Buziaki :*

      Usuń
  17. Dziewczyno, nawet nie wiesz jak bardzo Cię uwielbiam! W końcu znalazłam chociaż jedną osobę, która nie tylko nie hejtuje Zmierzchu, ale na dodatek bardzo go lubi. Jak skończę książki, które teraz czytam, to od razu zabieram się za Obsydian - mam nadzieję, że mi również przypadnie do gustu.
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah! Dziękuję <3
      Koniecznie! Mam nadzieję, że zwali cię z nóg! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  18. Uwielbiam "Małego Księcia", "Igrzyska Śmierci" oraz "Dotyk Julii", a "Zmierzch" też bardzo miło wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, bardzo fajny TAG! <3 Chociaż Katniss to bym tam nie dopasowała do Słońca :D
    Hm, wiesz co, też moją najcięższą cegłą jest HP i ZF :D Ale tylko dletgo, że jest w grubej okładce, bo inaczej to bym miała problem czy ona czy Studnia wieczności :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki cudny TAG! ;D
    Stanowczo Katniss to gorąca bohaterka ;D
    Dziękuje za nominację ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo króciutki TAG, ale i przyjemny ^^
    Kiedy pojawia się w TAG'ach pytanie o dobrą, krótką książkę, to zawsze wybiera się "Małego księcia" lub "Oskara i Panią Różę" - zawsze! Ale cóż... taka jest prawda :D
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Mały Książę to idealna książeczka <3

      Usuń
  22. Świetny tag! Może kiedyś zrobię go u siebie! No i jaki dobór lektur, wszystkie z tego składu czytałam i miło je wspominam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Z chęcią go zobaczę w twoim wykonaniu :*
      Buziaki <3

      Usuń
  23. O dziwo nigdy nie widziałam tego tagu :P Nie zmienia to faktu, że jest bardzo fanjy i oryginalny! <3
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też nie! Dopóki nie dostałam nominacji! :D
      Buziaki :*

      Usuń
  24. Dobrze to ujęłaś, Mały Książę to niewielka książka, ale za to ogromna historią ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajny tag! Pierwszy raz go widzę i muszę przyznać, że jest bardzo pomysłowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. TAG jest autorstwa naszego polskiego youtubera, Książkoholizmu Wrodzonego, dlatego nikt wcześniej się z nim nie spotkał ;3
    Intruz i Dotyk Julii <3 Uwielbiam te książki! Intruza polecam nawet tym którzy nie lubią Zmierzchu, bo choć mam sentyment do sagi Meyer to jednak historia Wandy jest wg mnie dużo lepsza :)

    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Dziękuję za informacje! :D
      Dokładnie! Mam tak samo, uwielbiam Zmierzch, ale Intruz nie ma z nim nic wspólnego i polecam każdemu :D

      Usuń
  27. Nie mogło zabraknąć Obsydianu :D Fajny TAG! ^_^

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie ślad! :)